Ontdek alles over Aldrin
Walls
Web development
Walls

De roze Walls-pijl was het al, en nu is de nieuwe website van Walls het ook: uniek én opvallend. Met een focus op zowel gebruiksvriendelijkh...

Yally
Web development
Yally

Woningen aankopen, energiezuiniger maken en verhuren: dat is wat Yally doet. Zorgeloos én duurzaam wonen? Een unieke aanpak waarmee Yally ee...

Jade Synergies
Web development
Jade Synergies

Jade Synergies, een dochteronderneming van va...

Catsit
Web development
Catsit

“Maar wie let er dan op de kat?” Met The Catsit biedt Nathan Vankerkhove het antwoord op die veelgestelde vraag. Dankzij zijn...

Luckx
Web development
Luckx

Al 60 jaar bouwt Luckx Ramen en Deuren samen met hun klanten aan inspirerende en duurzame leefomgevingen. Geen zorgen over het ontwerp, energie-eff...

Immo Point Netwerk
Web development
Immo Point Netwerk

Wie panden wil (ver)kopen of (ver)huren, doet dat voornamelijk online. Maar tegenwoordig heeft elke vastgoedwebsite wel een overzicht van hun aanbo...

Reves vastgoed
Web development
Reves vastgoed

Hoe maak je duidelijk dat je als vastgoedmakelaar uitblinkt in klantenservice?
Samen met REVES VASTGOED gingen we die uitdaging aan. Het res...

Compagnie Het Zoute
Web development
Compagnie Het Zoute

Wie aanklopt bij vastgoedontwikkelaar Compagnie het Zoute, is maar op zoek naar één ding: een harmonieuze woning aan de kust. Wij bra...

Ilumnia
Web development
Ilumnia

Een verbluffend realistisch geluid: dat is de...

Allure Real Estate
Web development
Allure Real Estate

Een nieuwe, digitale basis zorgt voor meer bezoekers, in minder tijd.

DGI
Marketing
DGI

De juiste data zorgen ervoor dat DGI opvalt in de zoekresultaten.

scroll

Zorgeloos én duurzaam wonen
met Yally

Yally

Klant

Yally

Onze skills

Webdesign
Development
SEO
SEA
Social media

Vlot verhuren en verkopen
door automatisatie.

Yally, een bedrijf van Belfius en Gimv, koopt op te knappen woningen, renoveert ze tot energiezuinige panden en verhuurt ze weer. Zo vallen neemt de renovatiezorgen weg bij woningeigenaars en komen er meer duurzame woningen op de markt. Meer nog: huurders van Yally genieten van een zorgeloze, all-in verhuurservice. 

Die unieke service verloopt voor een groot deel online. Potentiële verkopers moeten hun pand via de website makkelijk kunnen aanbieden. Verhuurders moeten dan weer hun administratie, betalingen en herstellingen online kunnen beheren. Daarom rusten wij de Yally-website uit met complexe functionaliteiten, zoals een uitgebreid huurdersportaal en een slim verkoopformulier.

Huurdersportaal

Yally gaat the extra mile als het op verhuren aankomt. Als huurder kan jij alles online regelen via het huurdersportaal mijn.yally.be. Een lek? Betalingen checken? Huurcontract nakijken? Met een klik op de knop is het geregeld. ALDRIN zette dit online portaal met alle functionaliteiten op poten. Bovendien updaten we het portaal maandelijks, om het nog gebruiksvriendelijker en krachtiger te maken.

Huurdersportaal

Online verkopen

Een verouderd pand energiezuinig renoveren is niet makkelijk en kost geld. Wie renovatie niet ziet zitten, vindt in Yally de perfecte koper. Voor een correcte prijs neemt het bedrijf jouw pand over, renoveren ze het en verhuren ze het opnieuw. 

Om het verkoopproces zo vlot mogelijk te laten verlopen, kan elke potentiële verkoper eenvoudig zijn pand aanbieden via een online formulier. Niet zomaar een formulier, maar een slimme applicatie die de vragen aanpast naargelang jouw antwoorden. Zo heeft Yally meteen alle info in handen om een pand te evalueren. En dat maakt het verkopproces heel wat vlotter.

Online verkopen

Yally-fans

Bezoekers en leads verzamelen is een belangrijke doelstelling voor het gloednieuwe vastgoedbedrijf. Om geïnteresseerde verkopers en huurders naar Yally te leiden lanceerden we een digitale campagne. 

Op drie maanden tijd veel bezoekers op de nieuwe website. En dat is bijzonder, zeker voor de eerste campagne van een nieuw bedrijf. 

De resultaten

Kostprijs per lead gedaald met -72,74%.
Er werden 3401 sessies gemeten, waarvan 701 sessies via organisch verkeer. Bezoekers bezochten gemiddeld 4,75 pagina’s per sessie en de gemiddelde sessieduur is 4:37 min. per bezoeker.
77 personen namen contact op waarvan 46 verkoopsaanvragen en 31 aanvragen algemeen contact. 24 van 77 contacten werden rechtstreeks uit de campagne gemeten en er waren 12 contactopnames via organic search.